استفاده از کد های کوتاه شده در قالب وردپرس
استفاده از کد های کوتاه شده در قالب وردپرس

سلام
برخی از افزونه ها کد های کوتاه شده ای (Short Code) برای فراخوانی موارد تولید شده درون آن ها مثلا یک گالری تصویر در اختیار شما قرار می دهند. از این کد ها فقط می توانید درون مطالب خود استفاده کنید اما امکان درج ان ها در قالب وجود ندارد.مثلا شاید شما از افزونه ای مثل NextGen که چندی پیش توی سایت معرفی شد استفاده کنید. این افزونه برای درج گالری عکس در سایت شما به شما یک کد کوتاه شده میده که شبیه [-nextgen-X-] هستش. شما قادر نخواهید بود از این کد مستقیما در قالب خودتون استفاده کنید و مجبور هستید اون رو در مطالب و برگه ها استفاده کنید. این هک به شما امکان میده تا از این کد های کوتاه شده مستقیما درون قالبتون هم استفاده کنید! از کد زیر در هر کجا از فایل قالب خود (مثلا درون فایل single.php قالب خود) استفاده کنید.

<?php
do_shortcode('
[-theme-designer-]
');
?>

کد کوتاه شده مربوطه را به جای [-theme-designer-] قرار دهید.

نظرات و دیگر موارد
اگر این قالب را دوست دارید امتیاز دهید :
۴ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. دستور اکو را فراموش کردین بنویسید

  2. با سلام و تشکر من از این هک استفاده کردم اما هرحای فایل که این شرت کد رو میزارم، مکان نمایشش فرقی نمیکنه و اون رو زیر اسلایدرم بهم نشون میده در صورتی که من میخوام انتهای سایت اونو بیارم. چ باید بکنم؟

  3. ببخشید اما من فک میکنم کدتون یکم مشکل داره
    این کد اصلا چیزی را چاپ نمی کنه یعنی نمایش نمیده چون echo نداره
    به نظر من کد درست این هستش:

  4. عماد در می 20, 2015 ساعت 2:24 ق.ظ  گفته :

    سلام ، خسته نباشید
    من وقتی از شورت کد در برگه ها یا نوشته ها استفاده می کنم مشکلی نیست و خوب نمایش داده می شه ولی وقتی با روشی که فرمودید ، می خوام شورت کد رو در کدهای قالب بگذارم ، این خطا در خروجی نمایش داده می شه :
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /home/iredir/public_html/name.com/fa/wp-content/themes/soboohbv/sidebar.php