چند قالب ویرایش شدند برای دیدن لیست تغییرات کلیک کنید

سلام دوستان.چند قالب زیر ویرایش شدن لطفا برای بر طرف شدن مشکلات , ورژن جدید این قالب ها رو نصب و استفاده کنید.

template46 : این قالب در منو سمت چپ در مرورگر IE مشکل داشت که برطرف شد.لازم به ذکر هست که تمام نسخه های این قالب ویرایش شده است (پرشین بلاگ , میهن بلاگ , بلاگ اسکای , رزبلاگ , بلاگفا)

template56 : عنوان منوها در این قالب در مرورگر IE وسط چین میشدن که این مشکل بر طرف شد.لازم به ذکر هست که تمام نسخه های این قالب ویرایش شده است (پرشین بلاگ , میهن بلاگ , بلاگ اسکای , رزبلاگ , بلاگفا)

template55 : این قالب در لینک ایکن RSS مشکل داشت که بر طرف شد.لازم به ذکر هست که تمام نسخه های این قالب ویرایش شده است (پرشین بلاگ , میهن بلاگ , بلاگ اسکای , رزبلاگ , بلاگفا)

template57 : این قالب در لینک ایکن RSS مشکل داشت که بر طرف شد.لازم به ذکر هست که تمام نسخه های این قالب ویرایش شده است (پرشین بلاگ , میهن بلاگ , بلاگ اسکای , رزبلاگ , بلاگفا)

نظرات و دیگر موارد
اگر این قالب را دوست دارید امتیاز دهید :
۹ دیدگاه نوشته شده است! می توانید دیدگاه خود را بنویسید

  1. میم در می 9, 2013 ساعت 5:25 ق.ظ  گفته :

    ببخشید قالبی داشتید که فونت دستنویس داشت و دفترچه خاطرات بود الان ندیدممش میخواستم ببینم دوباره میذارینش؟

    پاسخ شما :
    بیشتر بگردید دوست من
    http://www.theme-designer.com/template34.html

  2. مرسی از پیگیریتون . راستش من خیلی با این اصطلاحات اشنا نیستم اما با راهنمائی یکی از وبلاگها که مطلبی درین خصوص نوشته بود اینکارو انجام دادم و نه بصورت اضافه کردن در قسمت جاوا بلکه مستقیم تو خود قالب گذاشتم و الانم این امکان رو دارم . مشکل من سر چیدمان شلوغ صفحمه که خیلی درهم و برهم شده و میخوام جاشون تغییر کنه. برای این باید دوباره سفارش داد یا امکان اصلاحش هست؟
    و یه سوال دیگه : اگه من قالب صفحه ام رو بخاطر همین موضوع عوض کنم آیا مطالبی که تا حالا منتشر کردم از بین میره؟ و مجبورم دوباره بزارم یا هر موقع بخوام میتونم قالب وبلاگم رو تغییر بدم . ممنونم از پیگیری خوبتون دوست من

    پاسخ شما :
    شما هر موقع بخواین می تونید قالب وبلاگ خودتون رو تغییر بدید.در مورد سفارش اصلاحات هم با ایمیل موجود در بخش سفارش طراحی در تماس باشید.

  3. سلام خسته نباشید
    من از قالب وبلاگ number34 شما استفاده کردم و خیلی این فضا رو دوست دارم اما متاسفانه قسمت بلاگ پست این قالب خیلی شلوغه و امکان پسند در گوگل پلاس رو هم نداشت که خودم اضاف کردم . میخواستم ازتون خواهش کنم یه تجدید نظری روی طرز چیدمان این قسمت بفرمایید. مثلن قسمتهای پسند و نظرات و گوگل پلاس بصورت مرتب در زیر هر نوشته ظاهر بشن . یا اگه ممکنه بفرمایید که من باید چه کنم که این اتفاق خوش در وبلاگم بیفته. یا اینکه باید سفارشیش کنم. خیلی خیلی ممنون میشم

    پاسخ شما :
    دوست من اگر منظور شما لایک گوگل پلاس هست امکان اضافه کردن , این امکان در قالب های پرشین بلاگ وجود ندارد چون پرشین بلاگ اضافه کردن اسکریبت رو در کد قالب بسته , البته شما می تونید کد گوگل پلاس رو در بخش کدهای اضافی در پرشین بلاگ اضافه کنید.
    ولی اگر منظور شما امکان انتشار در شبکه های اجتمایی هست , امکان اضافه کردن وجود دارد می تونید به صورت اختصاصی سفارش بدید تا برای شما انجام بشه.

  4. مهرشاد در می 3, 2013 ساعت 8:36 ق.ظ  گفته :

    سلام!خسته نباشید!واقعا قالب های خیلی قشنگ وعالی دارید .ممنون.

    پاسخ شما :
    خواهش.

  5. ba salam. chera hich ghalebi baraye niloblog vojud nadare inja?

    پاسخ شما :
    در حال حاضر از این سیستم پشتیبانی نمی کنیم.

  6. ابوذر در فوریه 28, 2013 ساعت 4:31 ب.ظ  گفته :

    عالیه

    پاسخ شما :
    ممنون.

  7. محمد در فوریه 28, 2013 ساعت 3:47 ب.ظ  گفته :

    thanks alot

    پاسخ شما :
    خواهش.

  8. محمد حسن رضایی در فوریه 28, 2013 ساعت 6:30 ق.ظ  گفته :

    با عرض سلام وخسته نباشید
    محمدحسن رضایی خبرگزاری سیمرغ هستم
    واقعا قالب های خیلی قشنگ وعالی با امکانات جالب وطراحی جالب اگه میشه در بخش خبرگزاری ها و روزشی قالب کارکنید ممنون میشم مرسی

    پاسخ شما :
    این قالب ها رو به صورت اختصاصی سفارش بدید.

  9. سلام!خسته نباشید!من تازه وبلاگم رو آماده کردم ولی نمی تونم یک قالب خوب که به شیمی هم بخوره پیدا کنم!راستش از تو وبلاگ دوستم (آدرس حذف شد) آقای نادری وارد سایت شما شدم!می خواستم ببینم شما می تونید کمکم کنید؟

    پاسخ شما :
    دوست عزیز می تونید از یکی از قالب های عمومی ما استفاده کنید.