معرفی یکی از بهترین سایت ها برای دانلود آهنگ

سلام دوستان امروز با یک سایت بسیار حرفه ای و بروز در زمینه دانلود آهنگ آشنا شدم که قصد دارم در این مقاله به معرفی آن بپردازم، امیدوارم مطالبی که امروز سعی دارم تا به آن بپردازم برای دوستان و علاقمندان موسیقی مفید واقع شود. در ابتدا باید شاره کنیم که امروزه موسیقی به یک صنعت بسیار بزرگ و پولساز تبدیل شده است که هواداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده به شکلی که بطور متوسط هر فرد شاید در روز به بیش از ۵ آهنگ گوش می کند. از مهترین سبک های این رشته هنری می توان به پاپ، راک، جاز، موسیقی الکترونیک و موسیقی سنتی/ محلی و خیلی سبک های دیگر اشاره کرد که هرکدام دارای بار معنایی و دارای دیدگاه های مربوط به خود می باشد. امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیدایش سایت های اینترنتی تحول عظیمی در ارائه موسقی ایجاد شده است، در گذشته نه چندان دور خوانندگان اثار خود را بصورت یک آلبوم کامل ارائه می دادند که بر روی صفحه گرامافون، نوار کاست، سی‌دی وارد بازار می شد، اما اکنون طرفداران موسیقی می توانند به راحتی به یکی از سایت های مجاز مراجعه کرده و اثار هنرمند مورد علاقه خود را بصورت دانلود آلبوم و دانلود تک آهنگ خریداری کنند.

امروزه سایت های بسیار زیادی در زمینه دانلود و فروش آهنگ های ایرانی و خارجی فعالیت دارند که تعداد آنها شاید به بیش از چند هزار سایت برسد که با یک سرچ کوچک در گوگل می توانید متوجه این موضوع شوید. اما حال سوالی که پیش می آید این است که چه سایتی برای دانلود و یا خرید آلبوم ها و تک آهنگ ها بهتر است. حال ما سعی داریم تا در اینجا به معرفی یک سایت بسیار پیشرفته با امکانات بسیار زیاد که در این چند سال اخیر توانسته طرفداران بسیار زیادی بدست آورد بپردازیم.

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

معرفی سایت سمفونی

در این چند سال اخیر سایت ها بسیار زیادی در زمینه دانلود و فروش آهنگ های داخلی و خارجی ایجاد شده است که هرکدام دارای خصوصیات و مزایای مربوط به خودشان هستند. در این میان امروز سعی داریم تا به معرفی یکی از مطرح ترین سایت ها به نام سمفونی بپردازیم که در این چند سال اخیر توانسته است به شهرت فراوانی دست پیدا کند. در بیشتر سایت های داخلی و خارجی که در زمینه دانلود آهنگ فعالیت دارند ما شاهد یک بی نظمی و پراکندگی در ارائه سبک های موسیقی هستیم که بنظر من و طرفداران سرسخت موسیقی این امری نابخشودنی است و باعث می شود تا مخاطب را زود دل زده کند، اما سایت سمفونی برعکس دیگر سایت ها دارای آرشیو منظم تر و دارای طبقه بندی بر اساس سبک موسیقی است که در نگاه اول این موضوع باعث شد تا به این سایت علاقمند شوم و تصمیم بگیرم که درباره آن بنویسم.

سایت سمفونی دارای آرشیو بسیار بزرگی از تمامی خوانندگان داخلی در سبک های مختلف می باشد که کاربر به راحتی می تواند خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کند و سپس به راحتی می تواند به تمامی آثار خواننده محبوبش دسترسی پیدا کند.

سمفونی دارای آرشیو کاملی از موزیک ویدیو های خوانندگان داخلی می باشد

یکی دیگر از نکات بسیار جالب و نوین این سایت نسبت به دیگر سایتهای داخلی اضافه شدن بخش موزیک ویدیو است که ما در کمتر سایتی شاهد آن بودیم. قبل از ارائه این بخش کاربران مجبور بودند تا به سایت های مطرحی همانند یوتیوب و یا آپارات مراجعه کنند اما با حضور سایت سمفونی این مشکل به صورت کامل حل شد و امروزه شاهد این هستیم که دیگر سایت ها با الگو گرفتن از این سایت بخش ویدیو را در آرشیو خود اضافه کرده اند.

بیوگرافی خوانندگان

بیوگرافی خوانندگان

از دیگر نکات مثبت این سایت می توان دسترسی آسان و محیطی کاربر پسند اشاره کرد که بنظر من یکی از مهمترین نکاتی است که باید در نظر گرفته شود و همینطور قالب جذاب و دوستداشتنی که کاربر با ورود به این سایت مجذوب دسته بندی و چیدمان صفحه اصلی این سایت می شود که باید اشاره کنم که در ایران شاید کم نظیر باشد، جالب اینجاست که سایت سمفونی در برابر تمامی امکاناتی که در دسترس کاربر قرار می دهد هیچگونه هزینه ای را درخواست نمی کند به این منظور که شما می توانید به راحتی از تمامی بخشهای های سایت استفاده کنید بدون اینکه نیاز باشد کوچکترین هزینه ای را پرداخت کنید در صورتی که در بیشتر سایت های داخلی و حتی خارجی شما نیاز دارید تا در ابتدا پس از ثبت نام ملبغ مشخصی را به حساب سایت واریز کنید تا سایت اجازه دانلود و یا خرید را به شما بدهد. اما پولی نبودن سایت یک دغدغه دیگر را ذهن کاربر ایجاد می کند و آن هم استفاده بیش از حد از تبلیغات می باشد که در بیشتر سایتها شاهد آن هستیم اما باید بگوییم که این سایت به هیچ وجه از تبلیغات زیاد (پاپ آپ) استفاده نمی کند و کاربر به راحتی  ودر کمال آرامش می تواند از مزایای سایت لذت ببرد.

یکی از نکات دیگری که باید به آن اشاره کنیم پرداختن به زندگی و آثار خوانندگان مورد علاقه کاربران است که در سایت سمفونی موجود می باشد، به عبارتی برای هر خواننده یک بیوگرافی کامل و مفید قرار دارد که کاربر علاوه بر دانلود به راحتی می تواند زندگی و همینطور دیگر آثار این هنرمند را در بخش هنرمندان دنبال کند در ضمن با انتخاب هر هنرمند در بخش هنرمندان می توانید به تمامی آثار و موزیک ویدیوها و اجراهای زنده این خوانندگان تا به امروز دسترسی پیدا کنید.

نظرات و دیگر موارد
اگر این قالب را دوست دارید امتیاز دهید :
این نوشته هنوز دیدگاهی ندارد. می توانید دیدگاه خود را بنویسید